Zo werkt een wijnglas met logo

Als horecaondernemer kent u vast het probleem van te vol geschonken wijnglazen. Dit gaat ten koste van uw rendement en omzet en kost u dus gewoon geld.

Wijnwinst biedt hiervoor de ultieme oplossing: het logo van uw restaurant, hotel of café geplaatst op de kelk van een wijnglas. Wij kunnen de wijnglazen graveren of wijnglazen bedrukken met uw logo, zodat uw logo als maatstreepje fungeert.

Door de wijn in te schenken ‘tot aan’ uw logo, krijgen uw glazen altijd dezelfde inhoud. Dit levert een flinke besparing op én geeft u Uniek en Trendy glaswerk. Zo blijft ook bij de gasten uw bedrijfsnaam of logo constant onder de aandacht. Voor uw personeel is dit bovendien hét perfecte hulpmiddel om de juiste hoeveelheid wijn te schenken.

Wijnglazen bedrukken

Onze collectie wijnglazen is enorm.

Wenst u advies bij uw keuze? Neem dan contact met ons op.

De voordelen van Wijnwinst

Besparing in de praktijk

Sushi restaurant Bali verkoopt gemiddeld zo’n 310 glazen wijn per week waarvoor 65 flessen wijn van 0,75L gebruikt worden. Dit betekent een rendement van slechts 4,7 glazen wijn per fles. Het schenken van een constante hoeveelheid is nu eenmaal lastig. 

Bali koopt een fles wijn in voor gemiddeld € 4,33.
Dit betekent een jaarlijkse wijninkoop van € 14.635,-. (65 flessen x 52 weken)

Bij een rendement van 6 glazen per fles zou het weekverbruik 51,6 flessen zijn in plaats van 65. Over een jaar genomen is dan de wijninkoop van Restaurant Bali € 11.618,26. (51,6 flessen x 52 weken).

Door het concept van Wijnwinst toe te passen is de besparing op de wijninkoop van restaurant Bali zo’n  € 3.017,- per jaar!

Wilt u weten hoeveel u zelf kunt besparen met Wijnwinst?

Wijnglazen graveren of wijnglazen bedrukken, hoe doe ik dat?

Scroll naar top